Seireitei

Monday, July 06, 2009

Baaldag door VU

Soms zit het allemaal beetje tegen. Eerst dacht ik dat het vandaag een goede dag zou worden, kon redelijk goed mee komen op de sportschool ondanks de buikklachten. Dus na sporten rustig gedouched en dacht ga verder met het verbeteren van mijn werk en proberen achter mijn resultaten aan te gaan.

Ik kreeg eerst een mailtje met of ik morgen middag dan voor een afspraak naar de vu wilde komen. Ze hadden eerst de ochtend gevraagd maar ja ik had al een afspraak met een collega om na de primark (rotterdam alexander)dus dat maar een beetje in beperken houden en meteen door te gaan naar amsterdam zuid om te praten.
Ik hoop er dan nog een beetje vroeg te zijn dan kijk ik meteen of er nog mensen van het lab zijn die weten hoe het met mijn resultaten zijn. Want daar heb ik nog steeds niets van gehoord en dat terwijl ze rond 16 juni in de machine zouden gaan.

Kreeg ik later een mailtje van de studentencoordinator..ze gaat op vakantie en is tot eind augustus niet bereikbaar. Op zich prima maar ze zou nog wel regelen dat de masterclass (waar ik nog 2 lessen van moet volgen plus een essay) in de eerste week van sept zou gebeuren omdat de vu het al niet voor elkaar kreeg het in dit jaar te regelen (wat wel belooft was). Dus ik terug mailen van fijne vakantie maar hoe zit het met de masterclass. Mailt ze terug dat wordt oktober-november, ik laat het je weten als ik meer weet. PARDON!!!! ik heb echt staan vloeken in de kamer, zijn ze gek geworden ik zeker weer een maand of 2 langer over doen om af te studeren omdat zijn hun colleges niet kunnen regelen en maar blijven betalen. Mensen zijn beetje achterlijk geworden.

Dus hier moet ik morgen dan ook weer achter aan...want dit pik ik dus echt niet. En dat allemaal terwijl ik over 2 weken in engeland zit. Daarnaast ben ik niet de enige die ze niet helpen, ook een goede vriendin wil afstuderen maar dan wel in deze zomer zodat ze in het nieuwe jaar haar master kan beginnen, maar de begeleiders zijn te druk met hun eigenleven om de beoordelingsgesprek te kunnen plannen.

Ik was meestal nog regelijk positief over het instituut waar ik les heb,maar als het zo doorgaat weet ik ook niet meer wat ik er van moet denken. Op dit moment ben ik alleen maar geirriteerd en pissig.

Kortom een shopdag op een timer en hopelijk een goed gesprek en kijken of er tijd is om er achter te komen waar mijn resultaten blijven.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home